Saturday, 31 March 2012

UTOPIA-mencintaimu sampai mati

RINDU kat kau :)


Asalamulaikum korang ? huhu amacam sekarang ? sehat kew tak nie ? hehe risau pulak aku nie kan? same loat jew, haha .. okey PENAT gile lah ! arggh ,baru lepas update diari tuh haaa tengoklah kat bawah tuhh. .tak cantik mane pon . . lame jugak tak tulis diari , sekali tulis haa amek kaw ! ahahah





  Macam best jew tengok kan ? ? memang best sangat lahh , belom tengok isi dye mcm mane lagi kan ? , , .



 
hahahahahahahahahaha segan lah , :) kesah pulak aku kan ? ?hahahah, nak tengok isi dlam dye tak ? ? ? hahahah jeng-jeng , jap2 tamo bagi org len tengok taw ? ? okey , amacam ? betting ? ?hahah joke jew. . tuh pon nak amek hati sangt. kan? hahahahah  :P  dahh tuh haa tengok lah !  *_*
 
seriusly RINDU sesanggat nan bie aku yang dlu :( , aku rindu sesangat ! :(
rindu nk panggil kau bie  lagi :'(

  tapi kenape bilew aku tengok pic nie , kadang-kadang nak nagis pon adew , tp tak pew , aku redha dengan apew yg terjadi kat diri aku :( . .bile aku lepak nan member2 lelaki semalam , sumpah aku tak perasan adew sorang suke kat aku , tp bile aku tau sorang mamat nie dah luahkan perasaan dye kat aku , aku nak nagis semalam bile aku takod aku tak boley sayang dye mcm mne aku sayang kat kau ayap :( , sumpah ! aku tak tahu kenape aku tak boley lupe kat kau lagi ..  .walaupon aku nak benci kat kau , tapi perasan benci tuh langsung tak wujud dlam hati aku nie, aku sedih sesanggt bile teringat kat kau . .sumpah sedih :'(
 Hope lepas nie aku boley tengok kau bahagia walaupon aku tak bahagia . .Bye .